6 תשובות
צריך להיות בכושר טוב או רק בפנימייה לפיקוד צריך כושר טוב?
אנונימי
שואל השאלה:
אני אישית בסוף השנה הזאת צריך להירשם לפיקוד בחיפה
אנונימי
בפנמצ לפיקוד זה לא סתם להרשם, יש מיונים
כן^
אנונימי
לא שאלתי, אמרתי^
אני חיזקתי את מה שאמרת ^
אנונימי