3 תשובות
שבוע זה מוקדם מידי לחשוב ששכחו
ביום הולדת עצמו תראי שלא ישכחו וכולם יברכו אותך ויפתיעו
בטוחה שכולם אוהבים ורוצים לעשות לך שמח ביום הולדת :)
happy early birthday, princess!
תקשיבי יום הולדת זה באמת היום שבו את מוצאת תחברים האמייתים שלך וגם מצד שני זה יום שכול הצבועים מתעוררים אז אני מבינה אותך באמת אני מאחלת לך המון מזל טוב שפע אושר בריאןת ואם לא יחגגו לך אנחנו פהה אנחנן נחגוג לך מזל טוב אהובה❤