13 תשובות
לישון
לבכות
בטלפון רוב הזמן
רואה סדרות
ובחדר שלי 24/7
לרוב ישנה גם
מוזיקה ולבכות

אה ותשלחי הודעה לחברים שלך זה עדיף
אני הולכת למקומות לבד זה כיף
ללכת לים לראות את הזריחה
סדרות סרטים. וללמוד.
בוכה
ישנה אוכלת ובוכה לפעמים
תקראי ספרים,
תמצאי חוג
יוטיוב.
המון יוטיוב.
אנונימי
מחשב יותר מעסיק לפני דעתי וכמובן 24/7 בחדר בטלפון ובכי
את צריכה לדבר עם חברים שלך על זה שאת מרגישה מהם ריחוק