6 תשובות
תלוי איך הקשר שלכם
תלוי
שואל השאלה:
אנחנו בקשר כבר כמה חודשים אחלה קשר
אנונימית
אה נו זה נשמע סבבה אני מניחה שפשוט תישארי איתו בקשר ותחכי לרגע המתאים לספר לו על הרגשות שלך
תגידי לו מה את מרגישה,במידה והוא מרגיש כמוך תוכלו לנסות לבנות משהו ובמידה ולא תוכלי להמשיך הלאה בידיעה שעשית כל מה שיכלת בשביל מעבר לידידים..
שואל השאלה:
הוא מהכיתה שלי ואם יקרה בנינו משהו זה יהיה מאוד מביך במילא כולם מדברים על זה שהתחברנו
אנונימית