8 תשובות
מדלגת במדבר ועושה היי כזה עם היד
שואל השאלה:
במבה 4
לא באה להקל חח
כן
לא
לכפר על מה
כן למות זה הפיתרון הקל
מתאבדת
אנונימית
הייתי מתאבד
את מעמידה אותנו במצב קשה כובע קש עם השאלות שלך, אני כבר מעדיף להתאבד וזהו...
מתאבדת
זה מצחיק שזה המצב של עם ישראל מתחילת זמנו ועד עכשיו
הייתי מגן על עצמי ו כובש אם צריך