4 תשובות
לא,את מיוחדת
לא, לכי על זה!!!!!
לא, הלוואי עליי ללכת ולעשות מסע כזה, תהני זה נשמע נורא כיף
שואל השאלה:
אהיה לבד
אנונימית
באותו הנושא: