6 תשובות
אני לא ג'ינג'ית אבל תעשי שעווה או שתורידי עם קרם
אני לא חושבת שאת צריכה אבל אם את כן רוצה אז שעווה
אני ג'ינג'ית ואני מורידה בשעווה אבל בשעווה גם השערות נהיות כהות יותר (בידיים) פשוט הם לא דוקרות וכאלה

ומי שכתבה שהשיער לא גודל כהה ועבה יותר הוא כן כאילו אני אומרת על עצמי ואני יודעת על חברות שלי
אנונימית
שואל השאלה:
^אממ אני אומרת מניסיון..
אנונימית
שיער לא צומח עבה וכהה בגלל גילוח גילוח לא משנה את השערה שלך זה בולשיט
שעווה