19 תשובות
עם חלקם כן עם חלקם לא
כן אבל אנחנו לא מדברים אם לא נפגשים אצל סבתא או משהו כזנ
כן מאוד,
נפגשים כמעט כל יום
לא מדברת עם אף אחד מהם
יש לי בת דודה שאני מדברת איתה קבוע וכל השאר מדי פעם
מצד אמא בכלל לא בקשר עם המשפחה אז אני מדברת רק עם הבני דודים מצד אבא, יש בני דודים שאני בקשר טוב איתם ויש פחות
לא
מצד אמא כן מצד אבא לא
חצי קלאץ
תלוי מאיזה צד יש רק בת דודה אחת שאני מדברת איתה קבוע
אנונימית
מצד אמא כן
מצד אבא לא
לא רואה אותם פעם באף פעם כולם בצבא
כן ממש טוב
מצד אמא אני ממש בקשר טוב עם כל הבני דודים אך לעומת מצד אבא אני בכלל לא בקשר בכלל עם כל הבני דודים
חחח יש לי אחת שאני בקשר ממש טוב איתה ואנחנו אפילו קבענו לנסוע ביום שלישי ביחד לצפון
ולצערי על שאר הבני דודים שלי ממש קטנים ממש אז אני לא בקשר כל כך חזק איתם אבל אני מתה עליהם ובאה לעשות להם בייביסיטר מלא
לא אני לא בקשר איתם בכלל משום צד