4 תשובות
לא לומדים את זה בביולוגיה בתיכון?
חשוב מאוד חבל שלא מלמדים את זה
בס"ד -------------------------------------- באמס"ע ------------------------------------ בס"ד השני
חשוב ללמד. לא מלמדים את זה בגלל הכפייה הדתית שיש במדינה
חשוב ללמד. לא מלמדים את זה בגלל הכפייה הדתית שיש במדינה
די בטוחה שלמדתי את זה בבית ספר
באותו הנושא: