4 תשובות
לא לומדים את זה בביולוגיה בתיכון?
חשוב מאוד חבל שלא מלמדים את זה
בס"ד -------------------------------------- באמס"ע ------------------------------------ בס"ד השני
חשוב ללמד. לא מלמדים את זה בגלל הכפייה הדתית שיש במדינה
די בטוחה שלמדתי את זה בבית ספר