6 תשובות
שואל השאלה:
אבל ממש באלי לצלם את הפנים שלי איך שאני מגיבה באלי לצחוק קצת
אנונימית
אסור ,אבל אנשים מחביאים ובסוף בגללם כועסים על העובדים
זה יפול לך ברוב הסיכויים כי המהירות מטורפת
מותר אבל רק על אחריותך אם קורה משהו
עדיף לך גם לא לעלות עם טלפון
אני חושבת שמותר אבל אדיף שלא וגם אם הוא נופל זה באחריות שלך
לא אבל אני מחביאה אותו בכיס
אנונימית