מי שמבין בחלומות יכול אולי לומר לי מה החלום שחלמתי אומר?
חלמתי שאני אצל סבתא שלי וגם אמא שלי שם. משום מה, התחילה לי תופעה מוזרה שבכל פעם שאיזה משהו קורה (לא זוכרת מה) יש אישיות אחרת שמשתלטת עליי. כמו פיצול אישיות. האישיות הזו הייתה עם מבט ריק בעיניים, ורעה מאוד. אני לא ממש זוכרת מה האישיות הזו עשתה או איך אני חזרתי לעצמי, אבל אני זוכרת שנאבקתי בה המון שתלך וזה הפחיד אותי מאוד. שיש אישיות ומשהו שיכולים להשתלט עליי. אמא ידעה, אבל היא התנהגה כאילו זה דבר רגיל. זה היה חלום נורא מוחשי ואמיתי, והרגשתי כאילו זה קורה באמת. התעוררתי בבהלה. מה החלום אומר?