4 תשובות
שואל השאלה:
חחח כן גם שלי ישנה ממש איך מוציאים את החלק התחתון ניסיתי לפתוח אותו כזה שעה
חחח כן גם שלי ישנה ממש איך מוציאים את החלק התחתון ניסיתי לפתוח אותו כזה שעה
אנונימית
לא ממש הצלחתי לתקן
אני חושבת שפשוט צריך להוציא את החלק התחתון יפה ששמים את החוט ולסדר אותו
ואז להשחיל את החוט לפי התרשים
זה עבד לי בהתחלה אבל המכונה שלי ישנה אז אולי זה הבעיה
תנסי :)
אני חושבת שפשוט צריך להוציא את החלק התחתון יפה ששמים את החוט ולסדר אותו
ואז להשחיל את החוט לפי התרשים
זה עבד לי בהתחלה אבל המכונה שלי ישנה אז אולי זה הבעיה
תנסי :)
שואל השאלה:
מה עושים עם זה?
מה עושים עם זה?
אנונימית
קרה לי גם
נעצתי :)
נעצתי :)
באותו הנושא: