5 תשובות
רושמים
שואל השאלה:
איפה
אנונימית
רושמים, את לא רואה זה נשלח לאחראי מתנדבים ולועד

אבל רוב החונכים כותבים לחניך משוב אישי, אם לא כתבו לך תבקשי. זה יעזור לך להתקדם במשמרות הבאות שלך
שואל השאלה:
מהה אוף חשבתי שאנחנו רואים את זה
וזה רק החונך, הנהג לא רושם?
כשאני אצא מחונכות ירשמו עליי?
אנונימית
לגבי הנהג זה תלוי בתחנה ובמה שהאחראי מתנדבים מבקש.. לדעתי זה ממש מיותר, יש חונך שזאת האחריות שלו לצפות בחניך ולשים לב לכל הדברים הקטנים. גם לנהגים בדרכ אין באמת יותר כוח לזה, מסמנים הכל מצויין וזו סתם לא אינדיקציה טובה

וכנראה שיכתבו לך מזל טוב בקבוצה של התחנה כשתצאי מחניכה