7 תשובות
אני מצטערת אבל
זה ממש כואב t~t
זה ממש כואב t~t
שואל השאלה:
אמאלה נו
אמאלה נו
אנונימית
זה ממש לא כואב את ממש לא צריכה לדאוג. בהצלחה סיס❤❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
וגם מביך
היא תראה עכשיו את גברת פוסי
וגם מביך
היא תראה עכשיו את גברת פוסי
אנונימית
לגבי מביך אל תדאגי היא רואה כל כל הרבה כאלה
וגם לה יש אחד אז ממנ יש להיות מובכת??
בקטנה הכל טוב
וגם לה יש אחד אז ממנ יש להיות מובכת??
בקטנה הכל טוב
כןאב קצת גם אותי אישית זה מדגדג ותתנחמי בזה שהיא רואה לפחות 10 כאלה ביום כל יום
הכל טוב, אין לך מה לדאוג בהתחלה זה קצת כואב אבל מתרגלים
באותו הנושא: