4 תשובות
לא תהיה מלחמה בצפון בקרוב. המצב היחיד שאני יכול לדמיין מלחמה בצפון זה אם צה"ל יחליט לתקוף את הכורים הגרעיניים של איראן כמו שעשינו בסוריה ועיראק ואז איראן יגידו לחיזבאללה להילחם בנו.
זה תמיד ככה.
המצב הבטחוני עכשיו לא יותר גרוע או טוב מאף פעם.
המצב הבטחוני עכשיו לא יותר גרוע או טוב מאף פעם.
כן, איראן הם מדינה טרום גרעינית.
זה מאוד מפחיד.
זה מאוד מפחיד.
שואל השאלה:
גנץ אמר שרוצים לתקוף את הכורים שלהם שהם יהיו קרובים לפצצה והוא שיער שזה עוד 10 שבועות זה עוד מעט
גנץ אמר שרוצים לתקוף את הכורים שלהם שהם יהיו קרובים לפצצה והוא שיער שזה עוד 10 שבועות זה עוד מעט
אנונימית
באותו הנושא: