10 תשובות
כן מה הבעיה
כן
למה שאני אהרוס למפעל הישראלי את הפרנס?
לא
שחר חסון עשה על זה קטע קורע
השיא בעיני שהוא אמר עליהם fudge you
שחר חסון עשה על זה קטע קורע
השיא בעיני שהוא אמר עליהם fudge you
אנונימי
כן
כן
כן המפעל הישראלי לא עשה שום דבר רע
אבל בכל מקרה אני לא אוהבת גלידה אז זה לא כזה משנה=/
אבל בכל מקרה אני לא אוהבת גלידה אז זה לא כזה משנה=/
כן
כול עוד זה טעים אני יקנה
כול עוד זה טעים אני יקנה
בוודאי
מה רע בזה
מה רע בזה
באותו הנושא: