10 תשובות
כן מה הבעיה
למה שאני אהרוס למפעל הישראלי את הפרנס?
לא
שחר חסון עשה על זה קטע קורע
השיא בעיני שהוא אמר עליהם fudge you
אנונימי
כן המפעל הישראלי לא עשה שום דבר רע
אבל בכל מקרה אני לא אוהבת גלידה אז זה לא כזה משנה=/
כן
כול עוד זה טעים אני יקנה
בוודאי
מה רע בזה