התחברות
הרשמה
אם אני לא אעלה סטורי איזה חודש ירדו לי העוקבים?
20 באוגוסט 2021, 21:16
אינסטגרם
Instagram
סטורי
2 תשובות
לא יודעת חכול להיות שכן כמה
ס
סטט בוי הקאט בוי
לא כי אנשים לא ישימו לב לעמוד שלך
ל
לא רכלנית,צוברת מידע
באותו הנושא:
זה יהיה מוזר אם אני אעלה ב20 סטורי על אביצ'י ואני אכתוב חודש בלעדיך עם השיר הזה?
אם אני אעלה סטורי עם גופייה ויש קצת פס בחזה יגידו שאני ז*ונה?
פדיחות אם אני אעלה את זה לאינסטגרם (סטורי)
"חברה" שלי רמזה לי "שיהיה לך יומולדת אני אעלה סטורי לעמוד שלי" כי יש לה עוד מעט יומולדת וכדי שאני אעלה אותה אבל
זה בסדר אם אני אעלה עכשיו סטורי של עצמי?או שלא מכבד?
פדיחה אם אעלה סטורי של איקאה ורשום: קצת איקאה לנשמה?
אם אני אעלה סטורי היום בשעה 4 וארשום שבת שלום זה יהיה מוקדם מדיי לרשום?
זה מוזר אם אני אעלה סטורי עכשיו וארשום
עדיין כריסמס?זה מוזר אם אני אעלה סטורי ואכתוב מריי כריסמס
אם אעלה תמונה שצןלמה לפני 5 חודשים זה יהיה נורא?
אני יודעת שזה נשמע מטומטם ושיטחי, אבל אף אחד לא אעלה לי סטורי יום הולדת...