3 תשובות
פשוט ללכת שם אתה לוקח מספר
אם את מזמינה, את לא מחכה את כל התור.
אם את הולכת, את מחכה.
אין לי מושג אם צריך להזמין אבל כם ככה אנשים לא שומרים על תורים,בעיר שלי פשוט באים ולוקחים מספר