8 תשובות
יש יותר טובים מזה אבל זה בסדר כזה
שואל השאלה:
מה יותר טוב?
אנונימית
שכחתי את השם שלה כי כבר אני לא משתמש בה אבל יש איזה אחת שהמיכל של המשחה זה כזה לבן עם סגול כזה סליחה אבל אני לא זוכר תשם:(
שואל השאלה:
הכל בסדר תודה רבה!!
יצא לי להשתמש בדואק ואדפרין אבל הם לא סגולים אז כנראה זה משהו שאני לא מכירה
אנונימית
כןן יש לי וזה ממש עוזר זה גם מעלים לפעמים תוך לילה
אנונימית
שואל השאלה:
הבנתי מעולה
תודה רבה!
נתנו לי אפידו כי האדפרין עשה לי כוויות
אנונימית
שואל השאלה:
אז אני לא יכולה לשים את זה ביחד עם קרם פנים?
ואני יכולה לשים מעל זה קרם הגנה?
אנונימית
שואל השאלה:
אז לשים נגיד חצי שעה אחרי קרם פנים בלילה? או לא לשים בכלל?
וחוץ מזה הבנתי ואוו ממש ממש תודה
אנונימית