5 תשובות
זה יתחבר אל תדאגי, פשוט תנתקי מהאייפון הקודם ותתחברי לחדש
שואל השאלה:
איך מתנתקים?
איך מתנתקים?
הולכים לבלוטוס באייפון, תלחצי על הסימן של האיירפודס ו"שכח התקן" וזהו
פשוט מתנתקים מהבלוטוס של האיירפודס
הגדרות
בלוטוס
להיכנס לאיירפודס
ושכח התקן זה
הגדרות
בלוטוס
להיכנס לאיירפודס
ושכח התקן זה
האיירפודס אוטומטיות משויכות לחשבון אפל שלך.
אם תקנה אייפון חדש הם אמורות להתחבר אוטומטית
אם תקנה אייפון חדש הם אמורות להתחבר אוטומטית
באותו הנושא: