14 תשובות
וואו יפה. שפה גבוהה
לא עדיף ואף מהדהד?
אינני* נראה לי
וממש ממש אהבתי אשמח אם גם נדבר לול
אם ניסית ליצור חרוזים, רק חצי קלאץ'. לא מנסה להוריד, השיר מקסים בכל מקרה, אבל עורפי וכאבי למשל, זה לא מתחרז...
ממליצה לך לשים סימני פיסוק במילות התיאור שלך, 'נמצא שם קדימה, זוכר, בודד'.
עמוק, מילים יפות. ממש נחמד.
לא צריך ליצור חרוזים בשירה ולא צריך סימני פיסוק די לסטריוטיפים
לא אמרתי שצריך, בפירוש כתבתי - 'אם ניסית ליצור חרוזים'.
חוץ מזה, שכן צריך. סימני פיסוק עוזרים להבנת הכתוב.
לכתוב סתם - ''אני לבדי
ישנה
חולמת אוהבת מתגשמת''
פשוט מציק בעין. לא צריך לעשות נקודות, אבל פסיק בהחלט חלק חשוב לכתיבת שיר לדעתי.
אפשר לבקש ממנה לרדת שורה פשוט היא לא חייבת לשים סימני פיסוק ולאף אחד לא אכפת שזה עוזר להבנת הכתוב אולי זה לא עוזר אבל למשמעות של השיר חשבת על זה
וזה לא חשוב בכלל גם אני כותבת בלי אולי בעיניך זה חשוב אבל זה לגמרי לא חובה
מה ההבדל בין לשים פסיק ללרדת שורה... לא הבנתי למה זה כל כך כואב לך.
לא אמרתי שזה חובה, שוב.
כי זה מפריע לי שאנשים מציקים ורושמים דברים לא נכונים שלא חייבים או צרכים להיות בשירה
לדעתי זה מוסיף לשירה, ואני נהנית יותר לקרוא שירים כאלו. אז מה אם לא חייב. הוא ביקשה ביקורת, נתתי את דעתי.
זה שזה הטעם שלך זה לא ביקורת אפשר לכתוב בעיני זה מוסיף להוסיף.... אבל לא כמו שרשמת
חחח מה. כתבתי אם ניסית ליצור חרוזים, לא ממש עבד, וממליצה לך להוסיף סימני פיסוק.
השיחה הזו קצת מעצבנת אותי, ואין לי רצון לבזבז עצבים על בת אנוש רנדומלית, אז שיהיה לך לילה מקסים.