7 תשובות
נגד לענות (ככה כותבים את זה..?) אף אחד! לאף אחד לא מגיע לסבול! גם אם אני לא מסכימה איתם וחושבת שהם טועים ממש, אני לא בעד לפגוע בהם בשום דרך
ממש לא חחח
מה?? ממש לא, אנשים השתגעו..
אנונימית
ממש לא. אם הוא/היא לא רוצים אז זה בעיה שלהם אבל שישקלו את זה שגם לא יתנו להם ללכת להמון דברים.
לא, מותר להם לחשוב ולא להיות כבשים.
איכס את גרמניה הנאצית פתחתם פה
אנונימית