95 תשובות
אצטרובלים מסתןבבים במעגלים
אותי אותו במדע אינטימי
בעיקר על הקראש חחח
אנונימית
אני מדמיינת כבשים קופצות מעל גדר עץ כזאת ואני סופרת אותם אחת אחת
בעיקר עתיד שבו אני מיליונרית וחיה בניו יורק.
על זה שאוהבים אותי ועל דמויות שנמצאות אצלי שהם מלפי השראה מכל מיני סדרות וסרטים שראיתי
ממציאה לעצמי סיפורים בראש
חושבת על החיים
בוכה
חושבת על עצמי בתוך סדרה שאני רואה
אנונימית
מגע
את עצמי מאחרת לעבודה או לעשות מטלות אם אני לא ארדם עכשיו. ובסוף אני לא נרדמת באותו זמן.
אני חושבת על הקראש מצמיד אותי לקיר

עזבו
אנונימית
אותי בעולם עם האיידולים שלי כי אני כה בודד ועצוב
חושבת עליו עושה אותי מה נעשה זה פשוט מה שאני חושבת
אנונימית
בעיקר פשוט על איך שאני והקראש נניח שלשום הסתובבנו (עם עוד חברים שלנו) ואז כולנו באנו אליי ושמתי כרית על הרגליים כזה (ישבתי בישיבה מזרחית) והיא פשוט שאלה אם זה בסדר שהיא תשים עליי ראש (מן הסתם הסכמתי) ומידי פעם ראיתי כזה שהיא הסתכלה עליי ומידי פעם הסתכלנו אחד על השנייה
אנונימי
סתם על כלום ולפעמים על מה שעשיתי באותו שבוע ששימח אותי.
ולjin אם אתה בודד ועצוב מוזמן לדבר איתי :)
עולם מושלם
שיפ שאני אוהבת ביחד או מוות :)
אנונימית
אני והקראש שלי ביחד
כללל מי שקורא את זה סליחה מראש אבל רק שתדעו שלצערי הרב רב רב 70 אחוז ומעלה מהחלומות הקיץ שאנחנו מדמיינים לא יקרו אף פעם (מדעית)
^ הבדיחה עלייך כי כל מה שחלמתי שהיה אפשרי קרה
אנונימית
אל תשפטו /:
אני מדמיין שהקראש רוצה שאני אבוא אליה ואז העניינים מתחממים ואנחנו עושים דברים... אתם יודעים איזה דברים חחח
אנונימי
אני מדמיינת כל מיני דברים על הקראשית שלי וסתם חושבת עליה אבל בעיקר על איך לספר לה שאני בקטע שלה
לרוב אני לא מספיקה לדמיין את הסיטואציה שאני רוצה כי אני נרדמת עוד לפני שהראש נוגע בכרית
אבל אם אני עוד ערה אני מדמיינת את עצמי בתוכניות ריאליטי שאני רואה איך אני הייתי מתמודדת שם ומה הייתי אומרת
אותי ואותו יום אחד ביחד וככה אני נשארת ערה עד שש בבוקר :)
את הנשיקה שלנו דאמ
עזוב אני חרמן מסריח
^^^^ יש לך מזל שאת נרדמת מהר
שאני והקראש מתכרבלים כזה והוא מחבק אותי כזה עד שאני נרדמת ואנחנו מדברים בשקט מתחת לשמיכה...
אנונימית
שאני מדמיינת את השיר אני אוהב שוקולד ועוגות גבינה... ברקע ואז יש יומהולדת עם עוגה שוקולד כזו עם שני שכבות ומסביב יש דובדבניםם ויש מסיבה ענקית עם ילדים והכל ירוק ויפה ובלונים ושלט מזלט
מדמיין שאני במיטה עם הקראש ויושנים כפיות :(
אנונימי
אותי רוצח אנשים חותך להם תצוואר וכזה
^^דיי גם אני
אנונימית
אני והקראש.
תצומי אחרי כל ביס:) ^
אני מלצרית, אז כל מיני לקוחות צורחים עלי ואני מפילה כוסות
אנונימית
לחחח הראשון והזה עם הכבשים מה
לשאלתך אני פשוט חושבת מה יקרה מחר
^ פשוט אמא שלא אמרה לו תספור כבשים כמו כל משועמם בחיים וזהו
שמחבלים באים לבית ספר ואני מצילה את כולם
אויש איזה שאלה טובה.
מה לא?!..
בדרכ זה מה שעברתי ביום ממשיכה את הסיטואציות לאן שהכי כיף לי,
ועל הקראש, מדמיינת את הזוגיות שלי בעתיד לפרטי פרטים, הכי הכי יפה בעולם!
אבל הכי כואב זה לחזור למציאות בבום מתוך הפנטזיה הזאת, מה לעשות החיים קשים...
שאני מתקלחת עם חבר שלי
יש מישהו בעולם כנראה שחולם שהוא מרחרח תחת של כלב...
אנונימית
אני מחבק את הכלב שלי ואומר לו אל תעזוב אותי:)
מלחמת עולם שלישית
פשוט מא*ננת ונרדמת, פשוט וקל
אנונימית
אמא שלך עליי.
אנונימי
בטחלס מריצה בראש שלי את כל היום מה יחולתי לעשות יותר טוב, חושבת מה כל מי שהייתי איתו היום חושב עליי
אני חושבת על חיים מקבילים בעולמות אחרים, ומה היה קורה.
אני מדמיין את ח"כ איתמר בן גביר ר"מ ישראל.
אנונימי
שאני בוכה על הקראש שלי
אנונימית
סקס אגרסיבי
פשוט אותי ואת הקראש
או על אם אצליח לישון או לא
ומה יהיה בתחילת שנה
את הקראש שלי דופק אותי באלף תנוחות
אנונימית
שאני ישנה עם מישהו אחר/ סיטואציות עם מישהו אחר,
סיטואציות ופנטזיות שמעולם לא יקרו בבית ספר
שאני עושה דברים מביכים ומטרידיפ חח
שאדיסון מחבקת אותי .
סקס שליטה
אנונימי
איך אני רוצחת אנשים שאני לא אוהבת/שונאת.. זה משחרר ומרגיע.
וגם חולמת/מדמיינת איך ומה יכולתי לומר באותו הריב ומה לעשות.
על בנים לול
אני והקראש עושים דברים.. חחח
אנונימית
מגע.
לא בהכרח מיני.
אנונימית
הולכת לבד על חופ ים עם מוזיקה שקטה
מה שאמרתי בכיתה ג לילד בטעות שגרם לו לזרוק לי את הקלמר מהחלון ולו לקבל צלקת
מדמיינת את החיים שלי רק מושלמים
על האקס
אנונימית
זה פשוט זורם חחח
כל יום פשוט עוברת לי מחשבה כזו כמו סיפור או הרפתקה בדימיון
ולפעמים המחשבה הזו שאני נרדם איתה הופכת לחלום של אותו לילה
איך אני מנצחת את אבא שלי בבית משפט למראה לכולם שהוא שיקר
וסיטואציות מיניות:,)
אני פשןט חושבת
ואז נרדמת כי המחשבות שלי מעייפות
על סקס עם שחקן שאני אוהבת
אנונימית
מה שאני רוצה שיקרה לי
ואני לא מתכוונת לכתוב את זה כאן כי זה דברים "קצת" משוגעים
אני בתוך אמבטיית סוריקטות
לא יודעת יש לחיה הזאת מקום גדול בלב שלי d:
איך תראה החברה שלי
סיטואציות שעדיף שלא אפרט
אני עם האיידולים שלי באורגיה
אימלה אני מתה אשכרה
כל התגובות פה ברצינות חשבתי שאני היחידה
אוקיי דברים שאני צריכה לעשות
סיטואציות טוב נו
את העתיד שאני מתכננת זוגיות קריירה חלומות תכנונים למחר וכו אבל בעיקראממ כע
מדמיינת את החיים שלי יותר טובים, ושאבא שלי כן היה מסכים לי לדבר איתו והוא היה מנסה להכיר אותו ולראות שהוא כזה ילד טוב וחמוד והוא היה מחבק אותי ואבא שלי לא היה נותן לי להרגיש אסירה. חיים יותר טובים. זה מה שאני מדמיינת
שהגבר שלי מחבק אותי (העתידי)
זה ישמע קצת מוזר אבל אני מדמיינת שאני והקראש היינו במסיבה והוא השתכר אז לקחתי אותו הביתה ואז הוא מבקש ממני לישון איתו ואז הוא מחבק אותי
אנונימית
אני תמיד מחבקת כרית בלילה
אז תמיד מדמיינת לי סיטואציות שאני מחבקת אנשים שאני אוהבת גם בקטע ידידותי וגם בקטע של קראש
אני והקראשית החמודה היפה והמדהימה שלי על החוף
דיי יש פה כאלה שאמרו מחבלים שבאים לבית ספר ואני אציל את כולם זה כל כך נכון, חשבתי שזה רק אני
לפעמים אני ממציא לי גם כוחות על מביך שלי
אותי בדייט עם האנג'י מאטאק און טייטאן
נזכר באונס אגרסיבי בזמן שהותי בחו"ל
איי, היו ימים
אנונימי
אני אוהבת לדמיין אותי ואת הכלב שלי בקניון כשהוא לבוש חם, בתוך עגלה של תינוק בן יומו + מזרון
עם כריות ושמיכות, ישן בנחת כשבחוץ יורד שלג
הקראש ברוב הזמן
עליי ועל קאלי טורס אהבת חיי
על עצמי בתוך סדרה או משחק שאני אוהבת
אותי ואת הארי סטיילס אהובי
אנונימית
חולמת שאני בלרינה בחלל
סיטואציות משמחות
אני ואת הארי סטיילס בסיטואציות מיניות
אנונימית
שלי ושל הקראש
קראש
שגבר חלומותיי יורד לי
אנונימית
lady dimitrescu
אנונימי
לא מדמיינת