10 תשובות
שואל השאלה:
^ כן אבל קראתי שיש בה באגים וזה כל הזמן נסגר וצריך לגלול הרבה לשירים
אנונימית
אני משתמשת רק בספוטיפיי
לי זה בחיים לא קרה
ספוטיפיי. אם את לא משלמת על פרימיום יש פרסומות, אבל זאת עדיין האפליקציה הכי איכותית
שואל השאלה:
פרסומות ברמה מעצבנת??
אנונימית
אבל יש דרך להוריד את הפרסומות אז זה ממש אחלה
שואל השאלה:
ואם אני אשים על מצב טיסה זה יעבוד??
אנונימית
ואם את לא רוצה פרמיום אז גם לפעמים אומרים לך לשמוע פרסומת ואז יש לך איזה חצי שעה בלי פרסומות בכלל
קצת, אבל לא יותר מדי. יש גם את העניין עם הדילוגים, שאת לא יכולה לדלג על יותר משישה שירים בשעה. אבל אין שם באגים או וירוסים, ויש שם כמעט כל שיר או רמיקס שקיים
^^תאמת לא ניסיתי על מצב טיסה
תנסי כי לי יש פרמיום