6 תשובות
קסטרו
הזמנתי מטרמינל x אבל כעיקרון יש לי כבר בבית חולצות חלקות ואני פשוט שמה סמל מגנטי או הולכת בלי כי למי אכפת
קניתי חלק מ-fox וחלק מ-delta
לא קניתי עדיין
החנות סנס בקניון הזהב (נראה לי ככה קוראים לה)
בקסטרו יש חולצות וי יפות במבחר צבעים 4 ב 100, שווה בהחלט https://www.castro.com/71111483600
באותו הנושא: