10 תשובות
אפשר לצבוע שוב וזה בכלל לא בריא לשיכר אני יודעת שאני לא מחדשת עלום אבל בכל זאת תלכי לספר מקצועי שיסדר לך ויתן לך תוצאה מבטיחה ותשתמשי במסכות שמפו ומרכך איכותיים בשביל שיער בריא יותר
אורגנית ופעם אחת
שואל השאלה:
הקטע כאן זה שעשיתי אצל ספר.
אנונימית
לא קשור איזו החלקה מה שקשור זה החמצון וזה מה שמייבש ונקלקל בנוסף להחלקה
וואי אז לכי לספר אחר
אני לא חושבת שזה ישאר לתמיד
אה אני לא הייתי צובעת כל כך מהר חכי קצת שהצבע שצבעת ירד ואז תנסי לצבוע מחדש אולי
אנונימית
^זה לא צבע גואש זה לא יורד תעשי את זה מתי שאת יכולה ורוצה
שואל השאלה:
אממ זה היה החלקה אורגנית או יפנית? ועשית פעם אחת?
אנונימית
אל תהיו כאלה אני צריך חמש בשביל לשלוח הודעות וחסמו לי את המשתמש וזה נהרס לי בשיחה חשובה
תנסי, אני צבעתי את השיער עם החלקה והכל היה בסדר