8 תשובות
לדעתי זה קצת מוגזם.. אבל מה זה משנה
ברור. גובה לא קובע את הצלחת מערכת היחסים.
אז הוא כמעט 2 מטר...אוי הקנאה:(
כןכן יעבוד ביניכם
כןכן יעבוד ביניכם
כן ברור
למה לא
למה שלא יעבוד
לדעתי האישית לא
אבל יש משהו שלמדתי בחיים
בחיים לא לסמוך על תגובה של בן אדם אנונימי בסטיפס
אבל יש משהו שלמדתי בחיים
בחיים לא לסמוך על תגובה של בן אדם אנונימי בסטיפס
באותו הנושא: