3 תשובות
תלוי מה הסיבה לזה
שואל השאלה:
אחי -_- כתבתי למעלה
אחי -_- כתבתי למעלה
אנונימית
זה נשמע יותר בכיוון של אם לעשות שירות או לא.
אם את מרגישה לא מוכנה את צריכה לשאול את עצמך מתי כן תהיי מוכנה?
בכל מקרה זה רק שנתיים ממש בקטנה וזה עובר, את מכירה חברים ואנשים חדשים ויכול להיות לך יותר טוב מכפי שתצפי :)
אם את מרגישה לא מוכנה את צריכה לשאול את עצמך מתי כן תהיי מוכנה?
בכל מקרה זה רק שנתיים ממש בקטנה וזה עובר, את מכירה חברים ואנשים חדשים ויכול להיות לך יותר טוב מכפי שתצפי :)
באותו הנושא: