התחברות
הרשמה
עד כמה זה נורא שאני הולכת לאורטודנט ושכחתי לצחצח שיניים?
19 באוגוסט 2021, 13:53
צחצוח שיניים
שיניים
3 תשובות
תאמת נורא
ל
ליהיא.
הוא הריח דברים מסריחים יותר אל תדאגי
נ
נויוש ;)
תשקשקי קצת מים בפה ליפני שאת נכנסת להוציא חלק מימה שיש שם.
A
Apple chips
באותו הנושא:
אני הולכת מחר לאורטודנט
שאלה אני הולכת שבוע הבא לאורטודנט כי אני בתהליכים לגשר מה בידיוק עושים שם??
השיניים שלי קצת עקומות ואני הולכת לאורטודנט מחר
אני מרגישה נורא מהבוקר תחושה שאני הולכת להתעלף עוד רגע אני לא מצליחה לעמוד מבלי ליפול
תגידו זה כלכך נורא שאני עוד מעט הולכת לבית ספר ושכחתי להוריד שיער בידיים?
זה נורא לדעתכם שאני תמיד נכנסת לגלידריות וטועמת הכל ואז הולכת לבית?
היי. לפני שנתיים עשיתי צילומים לגשר והכל והלכתי לאורטודנט והשנה אני הולכת לאורטודנט לביקור במרץ.
בטעות פיספסתי את התור לאורטודנט, זה לא נורא נכון?
אני עייפה רצח והולכת בעשר לאורטודנט, איך לא להירדם באמצע?
אם אני הולכת לאורטודנט לגשר פעם בארבעה חודשים זה פוגע במשהו?
אני הולכת לאורטודנט ואני ממש מפחדתת