24 תשובות
הפנימיה הצבאית שייכת למשרד הביטחון, אם אני לא טועה.
אז המדים באים כבר משם.
בסופו של דבר אתה מגיע לפנימיה תבאית בשביל צאת לקצונה בסוף המסלול.
זה גם רשום באתר של מיטב
אז המדים באים כבר משם.
בסופו של דבר אתה מגיע לפנימיה תבאית בשביל צאת לקצונה בסוף המסלול.
זה גם רשום באתר של מיטב
תשמע בקציני ים
אתה יש לך אפסנאות שמה אתה מקבל מדי ב דקרון ולבנים ויש שמה אפסנאות והולכים בבית ספר על מדי ב יוצאים על מדי דקרון וחגים ודברים מיוחדים מדים לבנים
פנימייה צבאית לפיקוד
מקבלים מדי ב ו א
בבית ספר רק שיש את השיעור של המגמה הולכים על א ושיש דברים מסעות ושבועות שטח זה עם ב וזה
אתה יש לך אפסנאות שמה אתה מקבל מדי ב דקרון ולבנים ויש שמה אפסנאות והולכים בבית ספר על מדי ב יוצאים על מדי דקרון וחגים ודברים מיוחדים מדים לבנים
פנימייה צבאית לפיקוד
מקבלים מדי ב ו א
בבית ספר רק שיש את השיעור של המגמה הולכים על א ושיש דברים מסעות ושבועות שטח זה עם ב וזה
אנונימי
שואל השאלה:
חברה אני יודע שמקבלים מהפנימייה, אבל אני שואל על מדים מסומנים של צהל?
חברה אני יודע שמקבלים מהפנימייה, אבל אני שואל על מדים מסומנים של צהל?
אנונימי
לא יודע איך זה עובד בקציני יפ אמרו לי שמה שיוצא זה מה מקבלים
אנונימי
ואתה הולך לפנימייה צבאית או שאתה סתם שואל
אנונימי
שואל השאלה:
הולך
הולך
אנונימי
לאן?
אנונימי
שואל השאלה:
פנמצ
פנמצ
אנונימי
בהצלחה במיונים
אנונימי
או שכבר עברת אותם?
אנונימי
שואל השאלה:
מן הסתם ,המיונים נגמרו מזמן
מן הסתם ,המיונים נגמרו מזמן
אנונימי
אבל הם כבר התחילו תלימודים שמה או שאתה שנה הבא
אנונימי
שואל השאלה:
התחלנו
התחלנו
אנונימי
שואל השאלה:
אין דבר כזה להתקבל לשנה הבאה בתקופה הנוכחית
אין דבר כזה להתקבל לשנה הבאה בתקופה הנוכחית
אנונימי
אז מה אתה שואל על המדים אם התחלתם חבר שלי שמה וקיבלו
אנונימי
שואל השאלה:
וואו,אני לא יודע אם לבכות או לצחוק.
אני שאלתי על מדים מסומנים גבר,אל תחפור
וואו,אני לא יודע אם לבכות או לצחוק.
אני שאלתי על מדים מסומנים גבר,אל תחפור
אנונימי
שמע אחי אתה אחד המסכנים לפי איך שאתה מגיב לעוד אנשים שאתה שואל את אותו השאלה והם הגיבו והגבת בחזרה כאילו חייבים לך משהו שואלים אותך שאלה אתה יכול לענות ביםה
אנונימי
שואל השאלה:
כי גבר אם אתה לא מבין אל תענה,חשיבה פשוטה,אני לא מתעסק עם ילדים שלא מבינים את המערכת
כי גבר אם אתה לא מבין אל תענה,חשיבה פשוטה,אני לא מתעסק עם ילדים שלא מבינים את המערכת
אנונימי
יביאו לך את מה שצריך.
תשמע אחי יש לך חשיבה דפוקה אתה חייב להפסיק לענות כאילו אתה איזה משהו לאנשים שמנסים לעזור לך כמו לילדה ההיא שענית לה כאילו היא חייבת לך משהו
אנונימי
שואל השאלה:
לילדה? גבר אני פעם ראשונה באתר הזה.
רק בריאות!
ובנימה זאת נאחל בריאות ללוחם מגב שנפצע אנושות בגלל מחבל! ביזיון של המדינה
לילדה? גבר אני פעם ראשונה באתר הזה.
רק בריאות!
ובנימה זאת נאחל בריאות ללוחם מגב שנפצע אנושות בגלל מחבל! ביזיון של המדינה
אנונימי
שואל השאלה:
ויש לי גם חבר בקציני ים ששאל,פשוט הם מבקשים מהאספנאות מדים מסומנים?
ויש לי גם חבר בקציני ים ששאל,פשוט הם מבקשים מהאספנאות מדים מסומנים?
אנונימי
שואל השאלה:
למה בקציני ים יש מדים מסומנים ובפנמצ אין?
למה בקציני ים יש מדים מסומנים ובפנמצ אין?
אנונימי
בפיקוד כן
בקציני ים יש כאלה שיוצא להם שרשום צהל יש כאלה שלא
בקציני ים יש כאלה שיוצא להם שרשום צהל יש כאלה שלא
אנונימי
באותו הנושא: