24 תשובות
לא קיים מושג כזה אהבה / אהבה שהיא לא נכזבת
כי... אולי אתם מתחילים להיות יותר קרובים... להבין את אחת השניה יותר טוב, וזה גורם להתאהבות...
אני בטוחה שקיים בן אדם שאיתו אתה תאכל לשמור על קשר ידידותי בלי להתאהב, וה"בעיה" הזאת לא בך.
זה לא כל כך נורא... לפעמים זה יכול לשבש קצת את הקשר, אבל ככה זה אמור להיות, אין קשר בריא שהוא אף פעם בלי נפילות וקשיים(לא משנה איזה סוג של קשר- ידידותי, זוגי וכו')
אני בטוחה שקיים בן אדם שאיתו אתה תאכל לשמור על קשר ידידותי בלי להתאהב, וה"בעיה" הזאת לא בך.
זה לא כל כך נורא... לפעמים זה יכול לשבש קצת את הקשר, אבל ככה זה אמור להיות, אין קשר בריא שהוא אף פעם בלי נפילות וקשיים(לא משנה איזה סוג של קשר- ידידותי, זוגי וכו')
חחח
אצלי הכי מעצבן שזה קרה לי
אחרי יום הוא התנהג כאילו שאתמול נשכח
אצלי הכי מעצבן שזה קרה לי
אחרי יום הוא התנהג כאילו שאתמול נשכח
אנונימית
שואל השאלה:
חייבים אם רוצים לשמור על הקשר, את כנראה חשובה לו והוא לא רוצה לאבד אותך.
זה עדיף גם אם הקשר לא יחזור להיות כמו שהיה
חייבים אם רוצים לשמור על הקשר, את כנראה חשובה לו והוא לא רוצה לאבד אותך.
זה עדיף גם אם הקשר לא יחזור להיות כמו שהיה
אנונימי
כן אבל זה היה הדדי
מה הקטע אחרי יום להתעלם ממני
מה הקטע אחרי יום להתעלם ממני
אנונימית
כנראה הידידות האלה ממש חמודות ומקסימות וגם אתה חמוד ומקסים וזה אז צד אחד תמיד יתאהב בשני.
שואל השאלה:
אולי הוא לא חשב שזה הדדי?
אולי הוא פחד מהתגובה שלך?
אולי הוא פוחד מזוגיות ומקשר לא ידידותי עם בחורה? יכולות להיות 1000 סיבות תדברי איתו
אולי הוא לא חשב שזה הדדי?
אולי הוא פחד מהתגובה שלך?
אולי הוא פוחד מזוגיות ומקשר לא ידידותי עם בחורה? יכולות להיות 1000 סיבות תדברי איתו
אנונימי
חחח הקטע הוא שאמרתי לו שזה הדדי
אנונימית
ובוא נגיד שאני יצאתי ככ מטומטמת
היינו חמש פעמים ביחד
וכל פעם הוא זרק אותי וחזרתי אליו
אחת מהפעמים שהוא זרק אותי זה היה כי הוא אהב מישהי אחרת
הוא שיחק בי ועדיין משחק
היינו חמש פעמים ביחד
וכל פעם הוא זרק אותי וחזרתי אליו
אחת מהפעמים שהוא זרק אותי זה היה כי הוא אהב מישהי אחרת
הוא שיחק בי ועדיין משחק
אנונימית
שואל השאלה:
אז אחד מהסיבות האחרות... אני מכיר את התחושה :(
אז אחד מהסיבות האחרות... אני מכיר את התחושה :(
אנונימי
אהבה זה שיט וכאב אחד גדול
אנונימית
שואל השאלה:
וואו ולגבי ההודעה השנייה דוחה מצידו חבל על הרגשות שלך תמצאי מישהו ראוי לך
וואו ולגבי ההודעה השנייה דוחה מצידו חבל על הרגשות שלך תמצאי מישהו ראוי לך
אנונימי
כן
הוא משחק בבנות
לא רק בי
פעם הוא אוהב אותי ופעם מישהי אחרת:)
הוא משחק בבנות
לא רק בי
פעם הוא אוהב אותי ופעם מישהי אחרת:)
אנונימית
תהיה ידיד של מישהי שסיכוי גדול שלא יקרה ביניכם כלום, נגיד שיש לכם השקפות ממש שונות וכו... חחחככה לא יקרה כלום, לפחות לא סביר
שואל השאלה:
איך אני אהיה ידיד שלה אם אין חיבור?
חוץ מזה אין לי בעיה שיקרה משהו, פשוט אף פעם לא קורה ואני נפגע מזה
איך אני אהיה ידיד שלה אם אין חיבור?
חוץ מזה אין לי בעיה שיקרה משהו, פשוט אף פעם לא קורה ואני נפגע מזה
אנונימי
הכוונה שאתם כן יש לכם במשותף אבל השקפות שונות,נגיד אני דתי ויש לי ידידה טובה שהיא ממש לא לכיוון הזה, אז אני גם לא חושב עלייה בכלל בתור אופציה ,וככה נשארים ידידים רק וזה סבבה,אבל נראה לי במקרה שלך אתם ממש מדברים והכל כל הזמן אז זה קצת שונה כי אתם נותנים לזה מקום להתפתח ,כי אצלי זה רק מדי פעם ונפגשים כזה שיוצא
שואל השאלה:
זה ממש לא אומר שאי אפשר להתאהב מה^
זה ממש לא אומר שאי אפשר להתאהב מה^
אנונימי
שואל השאלה:
בדוק אתה יודע איך התאהבות עובדת
בדוק אתה יודע איך התאהבות עובדת
אנונימי
אתה תמצא את האחת שלא תפגע בך:)
אנונימית
זה אף פעם לא קורה בסוף כי אנשים שהם ידידים טובים חושבים שהצד השני לא רוצה אותם וסתם נחמד אליהם , אז מתעלמים מסימנים כדי להמנע מדחיה כואבת ובדרך כלל הסביבה תראה את האמת והם לא
אני חשבתי שלי ולחבר הכי טוב שלי יש פוטנציאל גבוה אבל גם אם חשבתי שיש לו רגשות בחזרה תמיד צץ משהו שהרס, ניסיתי לרמוז ולכוון את זה לשם... וזה כאילו נועדנו להשאר ידידים בלבד וקשה לצאת מהמקום הזה
זה מקום מקובע
אז וויתרתי כי זה מייאש ופוגע וכולם אמרו לי לוותר אחרי שהיו בעד
אני חשבתי שלי ולחבר הכי טוב שלי יש פוטנציאל גבוה אבל גם אם חשבתי שיש לו רגשות בחזרה תמיד צץ משהו שהרס, ניסיתי לרמוז ולכוון את זה לשם... וזה כאילו נועדנו להשאר ידידים בלבד וקשה לצאת מהמקום הזה
זה מקום מקובע
אז וויתרתי כי זה מייאש ופוגע וכולם אמרו לי לוותר אחרי שהיו בעד
אנונימית
שואל השאלה:
אי אפשר לוותר פשוט :(
היא תהיה חסרה מידי
אי אפשר לוותר פשוט :(
היא תהיה חסרה מידי
אנונימי
מתי היא אמרה שהיא אוהבת אותך?
בדיוק ובגלל שהוא יהיה חסר אני מוותרת על הפן הרומנטי ונשארת ידידה שלו כי זה פשוט מסובך
אנונימית
היא בקטע שלך גם?
אנונימית
באותו הנושא: