8 תשובות
ים
בית ולישון
יא אני שם לדעתי תעשי מה שאלה מעליי כתבו
כאחת שגרה פה,
כלום
כלום
יש די הרבה דברים לעשות אז תלוי מה מתאים לך
באולינג
הרבה קניונים
בתי קולנוע
רכבל
הגנים הבהאיים (כרגע פחות מומלץ כי אין שם פרחים משום מה)
המושבה הגרמנית נחמדה
ים
בריכה (הולמס פלייס, יש שם מגלשות ובריכת גלים)
קארטינג
באולינג
הרבה קניונים
בתי קולנוע
רכבל
הגנים הבהאיים (כרגע פחות מומלץ כי אין שם פרחים משום מה)
המושבה הגרמנית נחמדה
ים
בריכה (הולמס פלייס, יש שם מגלשות ובריכת גלים)
קארטינג
עיזה בר ואני זורם לבןא אפילו
הכל פשוט תבחרי מה באלך
בואי נטייל ביחד כי אני בחופשה פה סיס
באותו הנושא: