4 תשובות
את טועה, המון אוהבים אותה. היא נשארה כי מגיע לה. לא מבינה מה הבעיה איתה?? למי היא מפריעה? אז היא בוכה הרבה ו??
אנונימית
היא לא מודעת לשינאה, כנראה עדיין יש לה סיכוי לזכות בפרס מה איכפת לה
שואל השאלה:
^^כן כן זה לא רק שהיא בוכה הרבה
זה שהיא משתמשת בבכי המזויף שלה בשביל לצאת ממצבים נגיד עם אורן היא מנסה להוציא אותו הרע או עם טיטי שאמרה לה מה היא מרגישה והיא התחילה לבכות והשאירה אותה עם תחושות אשמה למרות שהיא רק שיתפה מה שעל הלב שלה
אנונימית
טוב בסדר אין לי כוח לתגובות המוזרות האלה.
לא מסכימה בכלל!!!!
אנונימית