5 תשובות
אני חושבת שיהיה אבל אז שוב יהיה סגר
אמרו שכנראה נתחיל ב1.10
אנונימית
כנראה מתחילים ב1.10
ותלמידים בכיתות ח-יב שבכיתתם פחות מ70% מחוסנים לומדים בזום
ותלמידים בכיתות ח-יב שבכיתתם פחות מ70% מחוסנים לומדים בזום
חדשות
גם היה מבזק בחמ"ל (אם אני לא טועה זה היה שם) שאמרו שרוצים לדחות את הלימודים בחודש כי במילא לומדים רק כמה ימים בספטמבר
גם היה מבזק בחמ"ל (אם אני לא טועה זה היה שם) שאמרו שרוצים לדחות את הלימודים בחודש כי במילא לומדים רק כמה ימים בספטמבר
אנונימית
אני מקווה שנתחיל ב1.10 או שיהיה זום
שניים מעליי איפה אמרו שכנראה מתחילים באוקטובר?
שניים מעליי איפה אמרו שכנראה מתחילים באוקטובר?
באותו הנושא: