8 תשובות
שואל השאלה:
זה רושם הface id אינו זמין
אנונימית
שואל השאלה:
נראה לי הם הרסן לי את הטלפון בא לי לבכןת
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי איפוס לפייס אי די וזה עדיין לא עובד לעשות חדש והמצלמה פתאום יוצר גרועה
אנונימית
שואל השאלה:
זה כבר פעם שלישית שאני אפנה אליהם כי בפעם הראשונה הם החליפו לי סוללה והסוללה לא עבדה והיום הם החליפו לי סוללה חדשה שוב ואז נהרס הפיס אי די והמצלמה הקדמית מטושטשת פתאום ואם אני אפנה אליהם שוב אני מפחדת שיהרסו לי יותר
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא ימחוק לי משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
יעני לאפס טת הface id?
אנונימית
תעשי ריסטרט
תפני למקום אחר ותסבירי להם מה קרה.