9 תשובות
נגד מה השאלה בכלל.
יש משהו טוב בו? נופ.
חכו חכו לחיסון עשירי, אולי אז תצליחו לנצח מגפה שבקושי קיימת.
57% בקושי אוכלוסיה מחוסנת, מאות אלפים שלא עשו חיסון שני, וכמו שזה נראה מעט מאוד מהאוכלוסיה תעשה את השלישי.
שחררו.
יותר מחוסנים נדבקים ומדביקים וחולים קשה ומתים פי כמה וכמה מהחיסון מאשר אלו שלא מחוסנים.
זה פוגע בנו מי שלא מחוסן? איך? שנה וחצי אתם רואים כאן תמותה עודפת ? מתים? אנשים שלא מחוסנים מתים? מאות ביום? איפה ... אני לא מבין למה אתם כל הזמן אומרים בשביל להגן עליי להגן עליי מהקורונה הקלה הזאת..
ולהגן על אחרים? הם מחוסנים לא? עם מסכה לא? הגיון....
יש משהו טוב בו? נופ.
חכו חכו לחיסון עשירי, אולי אז תצליחו לנצח מגפה שבקושי קיימת.
57% בקושי אוכלוסיה מחוסנת, מאות אלפים שלא עשו חיסון שני, וכמו שזה נראה מעט מאוד מהאוכלוסיה תעשה את השלישי.
שחררו.
יותר מחוסנים נדבקים ומדביקים וחולים קשה ומתים פי כמה וכמה מהחיסון מאשר אלו שלא מחוסנים.
זה פוגע בנו מי שלא מחוסן? איך? שנה וחצי אתם רואים כאן תמותה עודפת ? מתים? אנשים שלא מחוסנים מתים? מאות ביום? איפה ... אני לא מבין למה אתם כל הזמן אומרים בשביל להגן עליי להגן עליי מהקורונה הקלה הזאת..
ולהגן על אחרים? הם מחוסנים לא? עם מסכה לא? הגיון....
בעד
בעד
איזה שטויות, אז אני רוצח אנשים ומפיץ מחלות ולא יהודי ולא חי איתך במדינת ישראל צודקת^
לא החדרתי משהו שזכותי לא להחדיר, אז לא אכפת לי מהסביבה. צודקת. שטפו לכם את המוח אה
לא החדרתי משהו שזכותי לא להחדיר, אז לא אכפת לי מהסביבה. צודקת. שטפו לכם את המוח אה
בעד
החיסונים הגיעו לפני קצת יותר מחצי שנה
וזה גם זמן ההשפעה שלו.. החיסון עוזר כי בקושי היו נדבקים ועכשיו שעברה החצי שנה התחלואה עולה
זה כמו שפעת שצריך לחדש חיסון לא מבין על מה המהומה
החיסונים הגיעו לפני קצת יותר מחצי שנה
וזה גם זמן ההשפעה שלו.. החיסון עוזר כי בקושי היו נדבקים ועכשיו שעברה החצי שנה התחלואה עולה
זה כמו שפעת שצריך לחדש חיסון לא מבין על מה המהומה
מטומטמים זו עוד מחמאה לעומת מה שאתם ואחרים קוראים לנו
מחבלי חיסונים
אוייבי העם
רוצחים
מפיצי מחלות
כמו שאת אמרת, לא אכפתים לסביבה, ובקיצור אגואיסטים
להמשיך?
אל תדברי עלינו תעשי טובה. אנחנו לא עושים את זה כי משעמם לנו. לפחות לנו יש סיבה מספיק טובה.
מחבלי חיסונים
אוייבי העם
רוצחים
מפיצי מחלות
כמו שאת אמרת, לא אכפתים לסביבה, ובקיצור אגואיסטים
להמשיך?
אל תדברי עלינו תעשי טובה. אנחנו לא עושים את זה כי משעמם לנו. לפחות לנו יש סיבה מספיק טובה.
למה מה אתה? מדען? רופא?
מזוייפים? במדינת ישראל יש 9.3 מיליון איש
5+ מיליון איש התחסנו כמעט 6, זה דיי הגיוני שיהיה בגג 60% בארץ שהתחסנו.
מזוייפים? במדינת ישראל יש 9.3 מיליון איש
5+ מיליון איש התחסנו כמעט 6, זה דיי הגיוני שיהיה בגג 60% בארץ שהתחסנו.
יפה, אתן לא, וגם אני ועוד אנשים לא, היא הכלילה וגם אמרה , אז גם אני אמרתי. שווה בשווה.
את משווה בכלליות מתנגדי חיסונים לעומת אנשים שהתחסנו בקרב של עלבונות? תבדקי של מי יותר גרוע...
את משווה בכלליות מתנגדי חיסונים לעומת אנשים שהתחסנו בקרב של עלבונות? תבדקי של מי יותר גרוע...
בעד
באותו הנושא: