21 תשובות
לא בהכרח
מה זאת אומרת קבועה? אם נקודות החיתוך הן 0 בשני הצירים, משמע - הפונקציה עוברת בראשית הצירים
שואל השאלה:
אז מה היא עולה/יורדת/קבועה
אז מה היא עולה/יורדת/קבועה
אנונימית
שואל השאלה:
בגלל שהיא לא עולה ויורדת אז היא קבועה בראשית הצירים
בגלל שהיא לא עולה ויורדת אז היא קבועה בראשית הצירים
אנונימית
זה תלוי.
תוכלי לצלם רגע את הסרטוט?
תוכלי לצלם רגע את הסרטוט?
צריך לעשות טבלה
לשים את נקודות הקיצון שיצאו בהגדרת ולהציב
לשים את נקודות הקיצון שיצאו בהגדרת ולהציב
זה באמת מאוד תלוי.
כי אם היא עוברת בראשית הצירים והייצוג שלה הוא נגיד y=4x אז היא עולה.
ואם היא עוברת בראשית הצירים והייצוג שלה הוא נגיד y=-6x אז היא יורדת.
והיא לא יכולה להיות קבועה בטוח בטוח בטוח, כי פונקציה קבועה זה אומר שהיא מקבילה לציר x לנקודת החיתוך שלה אך ורק בציר y. אבל אין מצב שהיא מקבילה, כי אם נקודות החיתוך שלך הן 0,0 אז הפונקציה עוברת אך ורק בראשית הצירים.
כי אם היא עוברת בראשית הצירים והייצוג שלה הוא נגיד y=4x אז היא עולה.
ואם היא עוברת בראשית הצירים והייצוג שלה הוא נגיד y=-6x אז היא יורדת.
והיא לא יכולה להיות קבועה בטוח בטוח בטוח, כי פונקציה קבועה זה אומר שהיא מקבילה לציר x לנקודת החיתוך שלה אך ורק בציר y. אבל אין מצב שהיא מקבילה, כי אם נקודות החיתוך שלך הן 0,0 אז הפונקציה עוברת אך ורק בראשית הצירים.
תצלמי רגע את הסרטוט שיהיה לך יותר קל להבין אותי
שואל השאלה:
הייצוג הוא y=9x
הייצוג הוא y=9x
אנונימית
שואל השאלה:
אז בגלל שהמספר חיובי היא יכולה לעלות?
אז בגלל שהמספר חיובי היא יכולה לעלות?
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי סרטוט זה בטבלה
אין לי סרטוט זה בטבלה
אנונימית
הבנתי.
זה אומר שהפונקציה היא עולה כי הx שלה חיובי
זה אומר שהפונקציה היא עולה כי הx שלה חיובי
כן^^
שואל השאלה:
אז כדאי לי לרשום שהפונקציה עולה או שהיא קבועה?
אז כדאי לי לרשום שהפונקציה עולה או שהיא קבועה?
אנונימית
היא לא קבועה!!
בובה,
הסברתי מקודם מה זה אומר פונקציה קבועה. היא לא יכולה להיות קבועה כי בייצוג y=9x אין פרמטר b, וכשאין פרמטר b (שזה בעצם נקודת החיתוך עם ציר y) היא בכלל לא יכולה להיות קבועה!!
פונקציה קבועה, זו פונקציה שהיא נחתכת אך ורק בציר y
בובה,
הסברתי מקודם מה זה אומר פונקציה קבועה. היא לא יכולה להיות קבועה כי בייצוג y=9x אין פרמטר b, וכשאין פרמטר b (שזה בעצם נקודת החיתוך עם ציר y) היא בכלל לא יכולה להיות קבועה!!
פונקציה קבועה, זו פונקציה שהיא נחתכת אך ורק בציר y
הפונקציה היא ע ו ל ה.
ככה הפונקציה שלך אמורה להיראות:
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה!! את מדהימה!
אוקיי תודה רבה!! את מדהימה!
אנונימית
באהבה ❤
שואל השאלה:
היי איך קוראים לאתר שהשתמשת בו בשביל הפונקציה? ^
היי איך קוראים לאתר שהשתמשת בו בשביל הפונקציה? ^
אנונימית
desmos
וזו אפליקציה, באמת אחלה אפליקציה...המורה למתמטיקה שלנו המליצה עליה
וזו אפליקציה, באמת אחלה אפליקציה...המורה למתמטיקה שלנו המליצה עליה
באותו הנושא: