10 תשובות
לא יודעת אף פעם לא הייתי אבל נישמע שכייף שם
כי זה כמו מבוך עם חנויות שוות
או
כי כיף לשים עליו מסיכה במקום על הפה
מה יש להתלהב? כולה קניון
אנונימית
לא מבינה את זה גם
זה רק קניון
ההבדל בין זה לבין שאר הקניונים זה שהסנטר מלא במושפעים ילדי סנטר
שואל השאלה:
הייתי שם וזה לא קניון עכשיו ואוו(דעתי),הוא כמו מבוך והוא ממש מסובך ומוזר
אנונימית
שואל השאלה:
jane doe.exe צודקת כל כך
אנונימית
אני נפגשת שם עם חברים אינטרנטים
זאת נקודה מרכזית כזאת
גם יש שם יותר חנויות מגניבות כמו מימז וזה
אנשים מגניבים חנויות מגניבות להתלבש שם שונה לא נחשב כמוזר
החנויות שם לא רגילות כמו בעזריאלי או בקניון הזהב.
הקניון זה בין הקניון היותר מסובכים שיש...
זו נקודת מפגש של הרבה ילדים
וגם כי יש בחוץ קוקולידה טעימה אחושרמוטה
כע מה שהאחרון אמר ואיכשהו ממוצע האנשים שם ממש נחמדים מאשר קניונים אחרים כל רגע יחמיאו לך שאת ממש יפה xd