7 תשובות
כן תביאי כי קר שם בטירוף
כן, אני הלכתי בדיוק ככה לסרט ואחרי חצי שעה קפאתי למוות
כן ממש קר!
לא נראה לי יהיה לך קר אבל עדיף להביא
תביאי, זה מקפיא לאנשים חיים.
כן תהני מאמי
חדמש כן. אני תמיד באה לקולנוע עם מכנסיים ארוכים וג'קט כי תמיד מקפיאים שם.
באותו הנושא: