3 תשובות
לדבר על בנים
על החיים
ולצחוק ביחד
על החיים
ולצחוק ביחד
וחחח בהצלחה
אנונימית
תדברו על החיים ושימו שירים. אל תעשי מה שעשו לנו לבנות פעולה בישבצ הראשון ובטח מי שלא יודע להביך אותו אל תעשי את זה!!
אנונימית
באותו הנושא: