11 תשובות
יחשבו שאת מוזרה, אל תהי אובססיבית
שואל השאלה:
^לא אובססיבית בקטע של ממש כאילו אני סתם אוהבת את זה ממש
אנונימית
לא מבינה למה שהן יחשבו שאת מוזרה אבל שיחשבו מה שבאלהן. זה פשוט סדרות או סרטים שאת צופה בהם לכיף ואין בזה שום בעיה :)
ומה אם כן? אני חולה על אנימה וזה הדבר הכי טוב בעולם
למה שיפריע להן הסוגי סדרות שאת צופה בהם? אם דבר כזה מפריע להן בך הן לא חברות.
יש לי די הרבה חברים שחושבים שאנימה זה מושפל ואנחנו פשוט צוחקים על זה ביחד, או שאני פשוט לא מדברת על זה- זה לא מפריע להם או משהו, אז אני בטוחה שזה לא יפריע להן ובטח שלא יגרום להן לחשוב שאת מוזרה, זה בסך הכל מה שאת רואה
אנונימית
אל תתני לאנשים להכתיב לך מה לעשות.
אם את אוהבת אין כאן בכלל שאלה.
אם הן לועגות לך. סימן שהן לא חברות שלך
אם לא אכפת להן. הן אחלה.
אם הן מעירות לך על זה תרגישי בכייף להעיר להן על כל פרט בחייהן. (כדי שיבינו שזה לא העיניין שלהן).
ובכללי את מוזמנת לבחור להן סדרה שאת חושבת שהן יאהבו. (על סמך מה שהן צופות)
ואחרי שבדקת כבר עם מלא אנשים שזו סדרה טובה ומומלצת לאמר להן. אם אתן לא אוהבת אותה אז תמשיכו לחשוב שזה מוזר.
ואולי הן ייסחפו לזה בלי שישימו לב. לא חסרות אנימות טובות. באמת.
ממליצה הכי על. מתקפת הטיטאנים או מחברת המוות. למרות שזה יותר ג'אנר איימתי.
נורמאלי אני גם חושב שאנימה זה מוזר ועדיין צופה בזה..
תאהבי כמה שבאלך למי אכפת מהן תתחילי לשיר להן שירים ביפנית כמו הסאקה של בינק
אנימה סאסאגיוווווו
אז שיחשבו. גם חלק מהחברות שלי חושבות שאנימה זה מוזר (גם החברה הכי טובה שלי) וזה לא משפיע על היחס שלהן אליי (אולי בגלל שאני כבר מוזרה חחח).