5 תשובות
שואל השאלה:
פליזז דחוףף
שואל השאלה:
אוף יא %$#@ ךמה אץם לא עונים?!?!
לכי אז מה אם לא תעשו משהו מטורף ותשחקו טאקי יהיה שם כיף תעשו צחוקים זו חוויה
לכי תעשי ותנצלי את הזמןן קדימהה
תלכי. יהיה שם המון ילדים. זאת חווה שתאהבי להיזכר בה. והמאמן לא יתאכזב מימך, אם הוא יכעס הוא יכעס על המצב לא עלייך ספציפית. אין לך מה לפחד