התחברות
הרשמה
אני קניתי מתנה לחבר שלי אנחנו עוד מעט 4 חודשים, ואני רוצה להוסיף לזה כמה משפטי אהבה יפים, תעזרו לי בבקשה
6 בינואר 2013, 22:04
משפטים
משפט
מתנות
סטטוסים
Facebook
בני נוער
תשובה אחת
אתה השמש שמאירה את פניי או בילדיך אני חצי בן אדם או אתה הנשמה התאומה שלי אני לא יכולה לדמיין את חיי כשאתה לא איתי
~
~ בילברית בדם ~
באותו הנושא:
אני וחבר שלי רק חודש ביחד ואנחנו נפגשים היום לכבוד יום האהבה.. ולא קניתי לו מתנה זה ממש נורא?
מתנה לחבר כי אנחנו חודש ביחד?
קניתי לחברה שלי מתנה היום ליום אהבה מישהו יכול להציל אותי?
בנות תענו בכנות, הייתן נעלבות אם חברה שלכן היתה מחליפה מתנה שקניתן לה, למשהו אחר?
לצערי לא קניתי לחבר שלי מתנה לחצי שנה שלנו ביחד, עד כמה זה גרוע?
קניתי לחבר שלי אזיקים מפרווה וכיסוי עיניים ובוקסר עם הכיתוב פינוקיו תשקר לי זה בסדר? (אנחנו חודש ביחד)
קניתי לחברה שלי מתנה ב30 שקל ליומולדת והיה לי אחרי כמה חודשים והיא לא קנתה לי כלום. מה לעשות?
יש לי יום הולדת עוד שבועיים, וחבר שלי ממש ממש מגזים במתנה! אנחנו ארבעה חודשים ביחד והקשר שלנו מושלם, אני מגישה לא נעים
מתנה ליום הולדת 22 -מה לקנות לחבר שלי ליום הולדת? הוא יחגוג 22 (אנחנו ביחד 8 חודשים).
חברה שלי לא מדברת איתי כי לא קניתי לה מתנה ליומולדת, הגיוני?
מה אפשר לקנות לבחור בן 20 מתנה ליום הולדת אנחנו חברים 3שנים