34 תשובות
תספרי למישהו. מה זה הדבר הזה.
שואל השאלה:
מה לספר הייתי עם המפשחה
מה לספר הייתי עם המפשחה
דוריטוס ירןק יותר טעים, תתקשרי למשטרה, תשתפי מיהשו...
אנונימית
ספרי למישהו
שואל השאלה:
לא דוריטוס סגול יןתר
לא דוריטוס סגול יןתר
שואל השאלה:
לא נו מה יש לכם לקחן כבר את הגופה זה ברחוב שיש בו מלא אנשים אני כבר בבית
לא נו מה יש לכם לקחן כבר את הגופה זה ברחוב שיש בו מלא אנשים אני כבר בבית
נו מה יש לעשות?
זה יעבור לך. מה אני אגיד...תני לזמן לעשות את שלו. אם את מרגישה שאת צריכה עזרה נפשית, תדברי על זה עם אחד ההורים.
זה יעבור לך. מה אני אגיד...תני לזמן לעשות את שלו. אם את מרגישה שאת צריכה עזרה נפשית, תדברי על זה עם אחד ההורים.
שואל השאלה:
נכון זה יעבור אבל עזבו זה היה מגעיל אני לא אתאר אפילו מה ראיתי לפני חצי שעה בגלל דוריטוס
נכון זה יעבור אבל עזבו זה היה מגעיל אני לא אתאר אפילו מה ראיתי לפני חצי שעה בגלל דוריטוס
אין לך ממש מה לעשות עם זה..פשוט תעברי הלאה ואל תחשבי על זה
אני הייתי מאשים את הדוריטוס
חה חה חה חוויה
דוריטוס ירוק ואני לא שואל או מייעץ
שואל השאלה:
אני אומרת לך עובדתית שהסגול הכי טעים פעם קמתי בחשיבה שהחטיף הכי טעים שיש זה דוריטוס חמוץ חריף אבל אז הבנתי שהטיבול טו מאץ והכרתי את הדוריטוס הסגול
אני אומרת לך עובדתית שהסגול הכי טעים פעם קמתי בחשיבה שהחטיף הכי טעים שיש זה דוריטוס חמוץ חריף אבל אז הבנתי שהטיבול טו מאץ והכרתי את הדוריטוס הסגול
שואל השאלה:
אבל עזוב אותך עדיף פרינגלס ירוק
אבל עזוב אותך עדיף פרינגלס ירוק
גייז הדוריטוס הכי טעים זה הדוריטוס בנו נו איך קוראים לו אה דוריטוס קריספי נראלי או ברביקיו דקה בודקת
שואל השאלה:
מחכה לתשובה אנאולי
מחכה לתשובה אנאולי
דוריטוס בטעם גריל גייז זה השם שלו
שואל השאלה:
נו זה הסגול אני עכשיו אוכלת זה מושלם זה פשוט טעים לי
נו זה הסגול אני עכשיו אוכלת זה מושלם זה פשוט טעים לי
וואו כן הוא הדבר הכי טוב שנוצר ביקום (גם לפני כן?)
שואל השאלה:
הרבה לפני כן
הרבה לפני כן
סליחה סליחה גייז בכלל התכוונתי לקראנצ' בטעם מקסיקני סורי נשמה
אבל הסגול אחד הנדירים
לירוק אני יותר מתחברת אבל
לירוק אני יותר מתחברת אבל
שואל השאלה:
אז את מעדיפה ירוק או סגול
אז את מעדיפה ירוק או סגול
ירוק
זה לא שאני זוכרת את הטעם של הסגול כן?
אבל הכתום עוד מיוצר?
שואל השאלה:
ניתוק קשר.
ניתוק קשר.
שואל השאלה:
לא שמעתי מהכתום שנים איכס כנראה מישהו מת מהריח אז הפסיקו לייצר
לא שמעתי מהכתום שנים איכס כנראה מישהו מת מהריח אז הפסיקו לייצר
חח אבל הצהוב זה הבזבוז כסף הכי מפגר שיש נשבעת
שואל השאלה:
לאא זה כזה קלאסי נחמד אבל אם יש אופציה לא הייתי קונה אותו בעדיפות ראשונה
לאא זה כזה קלאסי נחמד אבל אם יש אופציה לא הייתי קונה אותו בעדיפות ראשונה
אין לו טעם וריח אבל זה כמו נאצ'וס של ימית אלפיים (יענו ממש ממש לא טרי , חטפתי קלקול קיבה בגלל השרמת האלה)
שרמוטות*
שואל השאלה:
נאצוס זה אחלה
נאצוס זה אחלה
כן הוא מושלם
לא שהוא לא טרי
לא שהוא לא טרי
באותו הנושא: