9 תשובות
הם פשוט רוצים לצאת מההארץ
את מדברת על אפגניסטן?
אם את מתכוונת לאפגניסטן אז השתלטו להם על המדינה ועכשיו כולם בורחים כי מי שלא הם חוטפים מכות ועוד דברים בקיצר מגרשים אותם
את מדברת על אפגניסטן?
שואל השאלה:
כן אפגניסטן
איך דבר כזה קרה?
כן אפגניסטן
איך דבר כזה קרה?
אנונימית
ארצות הברית יצאה משם אז הטאליבן השתלט קלי קלות
שואל השאלה:
למה נטשה? סליחה אני לא מעודכנת
למה נטשה? סליחה אני לא מעודכנת
אנונימית
נושא קל מאוד להבנה פשוט תקראו קצת ובום הבנתם את כל התמונה
כי זה בזבוז של חיילים ומשאבים סתם להישאר במדינה הזאת
זה חסר תועלת
זה חסר תועלת
באותו הנושא: