6 תשובות
כןכןכן
לא אהבתי אותה
אנונימית
כןכןכן
סדרה נדירה באמת אחת היפות וגם יש שם את ג'ון ב וג'יי ג'יי החתיכים האלה וואו
סדרה טובה ומעניינת והיא בעיקר מעבירה זמן וקל להתחבר לדמויות. כן תראי