3 תשובות
חצי חצי..
הייתי באוסטריה ועשיתי שם סקי
וזה היה אחד הטיולים הטובים
המדריכים היו ממש חמודים .
יש שם המון מה לעשות, זה תלוי לאן תלך. אני אישית הייתי בזלצבורג, וזה היה מדהים.
יש שם מערות קרח, מערות מלח, העיר העתיקה יפה, לא משהו מיוחד אבל שווה ביקור, יש שם גם את הבית שבו נולד מוצארט אם זה מעניין אותך, מצודת הוהנפרוון שידועה במופעי הבזים שלה, מצודת זלצבורג, סקי, הטבע בכלליות יפה. לקחתי שם צימר שהיה לצד נחל, מול החלון היה יער קטן וברקע הר מושלג.


הם לא אוהבים אותנו, ולא שונאים אותנו, לא אכפת להם, כמו לרוב אנשי העולם. לא מבינה למה ישראלים תמיד חושבים שהם במרכז העולם. תלכי לשם ואף אחד לא יסתכל עלייך, הסיכוי להיתקל באנטישמיות נמוך מאוד.
אנונימית