5 תשובות
מותר להם, אבל זה לא אומר שזה בסדר, תערערי.
לכל מי שכתב לא, אתם טועים
כן, מותר להם לעשות את זה
בכיתה ח' הכתב שלי נהיה ממש קטן, הכתב עצמו מאוד ברור ומובן אבל הוא קטן מאוד ולמורים היה קשה לבדוק את המבחנים שלי- אז הם אמרו לי שאני צריכה להגדיל את הכתב שלי כי אם אני אכתוב ככה בבגרות אז הבוחנים פשוט יפסלו לי את הבגרות ואני אקבל 0 בלי אפשרות לערער, והמורים שלי לא צחקו- זה גם הגיוני, איך אפשר לבדוק מבחן אם לא יודעים מה כתוב בו?
בשביל תלמידים בעלי כתב לא ברור מביאים מחשב, והם מקלידים את התשובות שלהם במחשב בword
(משגיחים עליהם שהם באמת בוורד כל הזמן ולא "בטעות" נכנסים לגוגל או משהו)

אם לא ידעת על זה, (אל תתפסי אותי במילה, אני רק רוצה לעזור אבל אני לא בטוחה לגבי זה במאה אחוזאבל גם אין לך מה להפסיד אז תמיד אפשר לנסות), אני חושבת שאת יכולה לפנות לרכזת בגרויות שלך ולהגיד שלא ידעת שיש אופציה כזאת וזה לא הוגן כלפייך
אולי אפילו לפנות למשרד החינוך ישירות ולהגיד את זה
תלחמי על הציון שלך! זאת לא אשמתך שהמורים שלך לא אמרו לך על זה, את לא יכולת לנחש
כן, בגלל זה המורים אמורים להזהיר אתכם לגבי זה לפני הבגרויות
לא, הם אמורים לנסות להבין את זה, זאת העבודה שלהם.
מה שכן, זה עלול לגרום להם להוריד יותר ניקוד בגלל הקושי לבדוק את המבחן.