סיימתי את הטופס הירוק וקיבלתי את ההודעה הזאת " שלום **** ברכות על הצטרפותך לתהליך הוצאת רישיון נהיגה לדרגה B. באפשרותך להתחיל בלימודי הנהיגה המעשיים באחד מבתי הספר המורשים ללימודי נהיגה https://go.gov.il/driving-shcool . רשות הרישוי" ועשיתי תיאוריה מהבית ספר ועברתי אותה זה אומר שהתיאוריה התעדכנה במערכת של משרד הרישוי?