13 תשובות
אולי מרגיש לך שאתה לא רוצה להיחשף או שישפטו אותך או שאתה עונה על שאלות אישיות.
חבל על הפרחים אבל
חבל על הפרחים אבל
אחי למה כולם משקיעים מחשבה בשאלות כאלה
לא יודע אולי זה כבר הרגל
איך עושים בכלל שאלה מאנונימי
גם אני.
אני מרגישה שיש תשובות שאני אולי אצא בהן סתומה אז עדיף מאנונימי או שאולי יצחקו עליי על איזה תשובה.
אז לא, את לא היחידה.
אני מרגישה שיש תשובות שאני אולי אצא בהן סתומה אז עדיף מאנונימי או שאולי יצחקו עליי על איזה תשובה.
אז לא, את לא היחידה.
שואל השאלה:
^אני בן
^אני בן
אה אוי סליחה לא שמתי לב
הייתי עושה את זה פעם
הפסקתי כי אמרתי לעצמי שזה במילא אתר אנונימי אף אחד פה לא מכיר אותי אז זה אותו דבר גם אם אגיב באנונימיות
הפסקתי כי אמרתי לעצמי שזה במילא אתר אנונימי אף אחד פה לא מכיר אותי אז זה אותו דבר גם אם אגיב באנונימיות
גם אני, רק לאחרונה התחלתי יותר לענות בגלוי
הסיבה היא פשוטה, פחד מלהישפט ורושם ראשוני גרוע על משתמשים וככה פחות יאהבו אותך פה
לי אישית זה נובע מדברים קצת טראומטים מהעבר וגם עכשיו אני באנונימי, יש לי חשש גם להראות חולשות כי אז משתמשים בזה נגדי
הסיבה היא פשוטה, פחד מלהישפט ורושם ראשוני גרוע על משתמשים וככה פחות יאהבו אותך פה
לי אישית זה נובע מדברים קצת טראומטים מהעבר וגם עכשיו אני באנונימי, יש לי חשש גם להראות חולשות כי אז משתמשים בזה נגדי
אנונימי
אני ככה גם אבל רוב השאלות שלי משהו כמו 95 אחוז זה גם אנונימי
אנונימי
כי רק אתה יכול להציל את העולם מאומת האש
שואל השאלה:
^אני אומת האש
^אני אומת האש
thats rough buddy